viernes, 21 de mayo de 2010

We are ready to believe...

Esquerra, dreta, no trobe la sortida,
mire cap amunt, cap abaix, respire.
M'accelere, pare, m'ajugue la vida.
Busque el camí, no el veig, em retire.


Un ventall al davant observe
es mou, vibra, tremole.
L'obscuritat fa que em reserve,
no obstant continue, m'enfronte i vole.


El temor a la novetat
sovint ens fa pensar i no ens deixa actuar.
Confiar en el canvi
ens permet avançar, lluitar per a guanyar.


Somiar em produeix plaer,
és l'eufòria del poder,
fantasia d'un altra dimensió,
idees clares de la meva intuició.
Confiar amb les teves possibilitats
farà dels teus somnis realitats.


Un somriure, una mirada segura;
rostre trist, debilitat.
Una promesa, una ment dura;
negació, impossibilitat.


Combatre la nostra lluita personal,
amb el temps l'obscur es fa clar.
Felicitat contra el mal,
el "ser" ha de guanyar.


Somiar em produeix plaer,
és l'eufòria del poder,
fantasia d'un altra dimensió,
idees clares de la meua intuició.
Confiar amb les teus possibilitats
farà dels teus somnis realitats.


Kàtia Sanz I Bonet

1 comentario:

  1. Gracies Kitty Trotamundos! Moltes vegades em sento aixi de perduda, sense sortida... i de sobte... BUUUUUM!!! Una porta oberta més enlla del que esperava... I a l'altre banda?? El meu paissatge preferit o potser un camí... en definitiva, el retorn al meu interior i la meva alegría. L'EUFÒRIA DEL PLAER.

    ResponderEliminar